Kantoorschoonmaak
Bij Brightwindows zijn onze professionele schoonmaakdiensten voor kantoren volledig afgestemd op uw bedrijf en de individuele behoeften. Ongeacht de grootte van uw kantoor, zullen wij in staat zijn om grondige en betrouwbare reinigingsoplossingen te bieden, zodat uw personeel te allen tijde in een schone en gezonde omgeving kan werken.
Het schoonmaken van kantoren is nu belangrijker dan ooit, vooral in tijden waarin er druk is om sociale afstand te bewaren en extra schoonmaakmaatregelen te nemen. Met onze diensten kunnen u en uw medewerkers zich focussen op uw werk, zonder zich zorgen te maken over de netheid van uw omgeving.
Een slechte hygiëne op kantoor kan er niet alleen toe leiden dat het personeel ziek wordt, maar het kan ook onprofessioneel overkomen bij het personeel en op iedereen die het gebouw bezoekt.
Onze schoonmaakdiensten
Al onze diensten zijn van hoge kwaliteit en uitgevoerd door deskundige medewerkers
Waarom is kantoren schoonmaken belangrijk?
Het schoonmaken van kantoren geeft een goede eerste indruk aan uw klanten en bezoekers, en bevordert het fysieke en emotionele welzijn van uw personeel. Het terugdringen van virussen, allergenen, stof en schimmel maakt uw team gezonder en productiever.
Voordelen
Het regelmatig schoonmaken van uw dak heeft verschillende voordelen:
Werknemers die in een schoon en gezond kantoor kunnen werken, hebben vaak minder ziektedagen en zijn productiever. Een commerciële kantoorreinigingsdienst stelt u in staat u te concentreren op het runnen van uw bedrijf en niet op het dagelijks schoonmaken en reinigen. Er zijn meerdere voordelen verbonden aan het gebruik van een professionele kantoorschoonmaak zoals Brightwindows. Hier zijn slechts vijf voordelen:
- Gezondere werkomgeving
- Goede eerste indruk voor klanten, bezoekers en gasten
- Minder gedoe & stress
- Een schoonmaak op maat, aangepast aan uw behoeften
- Het juiste materiaal levert betere resultaten
Hoe vaak uw kantoor laten schoonmaken?
Als u een klein bedrijf hebt met maar een paar personeelsleden, kan het volstaan met een wekelijkse schoonmaakbeurt. Badkamers, keukens en ruimten waar voedsel wordt bereid moeten aan het eind van elke werkdag worden schoongemaakt, zelfs als u maar een paar personeelsleden in dienst hebt. Een middelgroot kantoor met ongeveer 20 personeelsleden heeft misschien twee of drie schoonmaakbeurten per week nodig.
Professionele kantoorschoonmaak
Onze professionele kantoorschoonmakers, gescreend, opgeleid en ondersteund door ons ervaren managementteam, helpen u graag en nemen u het gedoe uit handen, zodat uw personeel gezond kan blijven en zich kan concentreren op hun werk.
Of u nu op zoek bent naar een dagelijkse schoonmaak van uw kantoor of een maandelijkse schoonmaakbeurt, wij bieden diensten aan op elke commerciële schaal – zeven dagen per week.
Om contact op te nemen, bel ons op 0495 53… (toon GSM-nummer) of email ons.
Kosten
De kosten of tarieven van kantoor schoonmaak die een schoonmaakbedrijf in rekening brengt, hangen af van een aantal factoren:
- Soort ruimte – enkel burelen of moeten er ook andere ruimtes schoongemaakt worden zoals wachtzalen, toiletten, gangen
- Grootte van het project – elk kantoor is uniek en iedereen heeft andere wensen
- Hoeveelheid aanwezig sanitair – hoe meer sanitair, hoe duurder natuurlijk de prijs
- Eenmalige of periodieke schoonmaak – een periodieke schoonmaak is vaker goedkoper dan een eenmalige opdracht
0 zonnepanelen gereinigd
0 km onderweg naar klanten
0 m² ramen gewassen
0 liter koffie gedronken
Kantoor schoonmaken tips
Als we langere tijd achter een bureau zitten, doen we veel meer dan alleen maar werken. We eten, niezen, hoesten, raken aan en morsen – dag in dag uit. Het is geen wonder dat thuiskantoren snel een microbiologische dierentuin worden. Bovenop de bacteriën komt nog de rotzooi van ons drukke leven die georganiseerd en schoongemaakt moet worden.
- Afstoffen. Gebruik een vochtige microvezeldoek om alle oppervlakken schoon te vegen. Verwijder papieren, mappen, kalenders, nietjesmachine en andere voorwerpen zodat u uw bureau kunt schoonmaken. Vergeet gebieden zoals stopcontacten achter uw bureau, ventilatorbladen, vensterbanken, de bovenkant van uw monitor of de bovenkant van fotolijsten niet.
- Stofzuigen. Werk van boven naar beneden. U moet afwisselend de bekledingsborstel, het smalle hulpstuk en het tapijthulpstuk gebruiken om elk oppervlak op uw bureau en in uw kantoor grondig te stofzuigen. Let op de plekken waar u hebt afgestoft en zuig al het stof op dat niet met de doek is opgevangen.
- Desinfecteer. Als we achter ons bureau zitten, raken we elkaar veel aan, waardoor we bij elke toetsaanslag, muisklik en telefoontje nieuwe microbacteriën creëren. Desinfecteer die muis en kantoortelefoon: het toetsenbord, de headset, het mondstuk, alles.
- Consistentie. Zet een herinnering in uw agenda om uw bureau wekelijks of tweewekelijks schoon te maken en op te ruimen. Een schoonmaakroutine maakt het de volgende keer makkelijker. Nog beter is het om desinfecterende doekjes in de buurt van uw bureau te bewaren, zodat u tussen de schoonmaakbeurten door alles even snel kunt schoonmaken.
Er zijn echter een paar veel voorkomende misvattingen die u ervan kunnen weerhouden een beroep te doen op een commerciële schoonmaakdienst.
- Commerciële schoonmaakdiensten zijn duur
De meeste mensen denken dat commerciële schoonmaakdiensten te duur zijn en de investering niet waard. In werkelijkheid zijn de meeste van deze schoonmaakdiensten heel betaalbaar en bieden ze veel waar voor hun geld. - Ze geven allemaal ondermaatse diensten
Misschien heeft u een vriend of kennis horen klagen over de slechte service die ze kregen van een commerciële schoonmaakdienst. Dit is waarschijnlijk te wijten aan de opkomst van onprofessionele schoonmaakdiensten die er zijn.Veel professionele commerciële schoonmaakdiensten leveren kwaliteitsdiensten en huren alleen ervaren en gekwalificeerde schoonmakers in voor hun werk. - Schoonmakers storen uw werking
De meeste bedrijfseigenaren vermoeden dat de schoonmaakploeg die ze inhuren zich kan bemoeien met hun bedrijfspand. Dit is niet waar. Professionele schoonmaakdienstverleners zijn opgeleid en voorbereid om ervoor te zorgen dat ze professioneel met uw apparatuur omgaan. - De communicatie is slecht
U bent misschien bang om een schoonmaakdienst uit te besteden omdat u denkt dat de communicatie tijdens het proces kan mislukken. Dit kan het geval zijn wanneer u te maken hebt met onprofessionele schoonmaakdienstverleners.
Wat klanten vertellen
We zijn erg trots op onze schoonmaak- en reinigingsopdrachten. Lees onze getuigenissen van onze tevreden klanten.
Krijg ik elke keer dezelfde schoonmaker(s)?
Wij streven ernaar dezelfde persoon toe te wijzen voor uw kantoorschoonmaak. Echter, als uw kantoor, bureel of gebouw groter is en er een team van schoonmakers nodig heeft, zullen we elke keer ten minste één dezelfde persoon toewijzen.
Als er iets verandert, bijvoorbeeld als iemand ziek wordt, op vakantie gaat of als zijn of haar persoonlijke omstandigheden veranderen, zullen wij u van tevoren informeren.
Verstrekt u schoonmaakmateriaal?
Op verzoek en afhankelijk van de beschikbaarheid kunnen wij schoonmaakmateriaal en -apparatuur meebrengen. Wij bieden een scala aan reinigingsoplossingen en kunnen u adviseren over wat het beste is voor uw kantoor.
Wij kunnen ook apparatuur, verbruiksartikelen voor sanitaire ruimtes, desinfectie, tapijtreiniging en luchtzuiveringsapparatuur leveren. Laat uw wensen even weten en het team zal u een aangepaste offerte kunnen geven.
Kun je een klein kantoor schoonmaken?
Wij verwelkomen klanten ongeacht hun grootte. Wij helpen u graag bij het regelen van een wekelijkse of dagelijkse schoonmaak, zelfs voor kleinere kantoren.
Onze diensten zijn altijd afhankelijk van beschikbaarheid, maar we bekijken graag wat de mogelijkheden en beschikbaarheden zijn van de schoonmakers voor uw kantoor.
Kunt u een BTW-factuur geven voor schoonmaakdiensten op kantoor?
Zeker, wij kunnen u een wekelijkse of maandelijkse BTW-factuur bezorgen, afhankelijk van hoe vaak u betaalt. Deze kunnen automatisch naar u worden gemaild of per post. Al onze prijsoffertes zijn exclusief BTW.
Doet u plaatsbezoeken?
Wij sturen graag een van onze verantwoordelijken om een kijkje te nemen in uw kantoor en advies te geven over uw schoonmaakbehoeften.
Eventueel kan u ook steeds foto’s, video’s of plattegronden van uw pand met ons delen, zodat we een offerte op maat kunnen maken.
Bent u op zoek naar een schoonmaakbedrijf actief in uw regio voor het reinigen, onderhouden en schoonmaken van kantoren?
Vraag vrijblijvend een offerte bij BrightWindows voor dakreiniging!
Waarom kiezen voor BrightWindows…
BrightWindows is met 27 jaar oud ervaring werkzaam in de Noorderkempen en Antwerpen.
Uw expert voor kantoorschoonmaak in regio Antwerpen
Bent u op zoek naar kantoorschoonmaak in de buurt van Antwerpen? BrightWindows verzorgt ook kantoor schoonmaken in:
‘S Gravenwezel, Antwerpen, Berchem, Brasschaat, Brecht, Hoogstraten, Kalmthout, Kapellen, Loenhout, Malle, Meer, Meerle, Merksem, Merksplas, Minderhout, Mortsel, Oostmalle, Rijkevorsel, Schilde, Schoten, Sint-Job-In-‘T-Goor, Sint-Lenaarts, Stabroek, Turnhout, Westmalle, Wijnegem, Wortel, Wuustwezel, Zandhoven, Bonheiden, Boortmeerbeek, Breendonk, Haacht, Heist-Op-Den-Berg, Keerbergen, Oud-Turnhout, Putte, Puurs, Rijmenam, Sint-Katelijne-Waver, Turnhout, Zemst.